Thursday, October 22, 2015

Detartrajul cu ultrasunete - cea mai buna solutie



Am apelat la serviciile ProDent Clinic de cateva ori in trecut, cand am fost foarte multumit de tratamentul urmat, astfel ca acum am fost sfatuit sa urmez un detartaj, deoarece am inteles ca aceasta procedura se recomanda a fi efectuata anual sau chiar de doua ori pe an. Prima data cand am mers la acest cabinet ma deranja o carie la o masea, ce a fost tratata foarte rapid si mi-a placut experienta de care am beneficiat, astfel ca am decis ca aici voi veni la fiecare control de acum incolo.

Detartrajul poate fi efectuat in trei moduri diferite, cel mai popular fiind cel cu ultrasunete, care adesea este completat de cel manual. A treia posibilitate este reprezentata de detartrajul ultrasonic, insa acesta nu este la fel de eficient, astfel ca nu mai este popular in ziua de azi. Medicul, care s-a comportat exemplar, mi-a comunicat ca interventia poate fi efectuata si sub efectul anesteziei, deoarece daca dintii sunt sensibili, exista posibilitatea aparitiei disconfortului, insa am decis ca in cazul meu nu este nevoie. Astfel, detartrajul cu ultrasunete a avut rolul de a indeparta tartrul regasit deasupra gingiei, urmand ca mai apoi sa se inlature tartrul de sub gingie prin intermediul detartrajului manual. Pe aceasta cale se asigura sanatatea cavitatii orale, dintii si gingiile fiind mentinute curate si protejate. 

Singura datorie a pacientilor ramane indepartarea placii bacteriene in fiecare zi cu ajutorul periajului dentar si al folosirii atei dentare. Acum cativa ani am mai fost supus unui detartaj cu ultrasunete, iar costurile au fost aceleasi ca cele de la ProDent Clinic, in ciuda faptului ca ma asteptam la ceva mai scump. Cabinetul dispune de absolut toate instrumentele necesare, totul este sterilizat si igienizat, curat, aranjat, totul pentru ca pacientii sa se simta cat mai bine, indiferent de interventia de care au nevoie. Site-ul clinicii este foarte bine optimizat si chiar ofera posibilitatea de programare online, care chiar este luata in considerare, spre deosebire de alte cazuri intalnite, tot in Bucuresti. 

In urma detartrajului cu ultrasunete dintii mei au devenit mai albi si mai estetici, astfel ca am decis sa ii ingrijesc asa cum trebuie si sa repet procedura anual sau de cate ori o va recomanda medicul. Cu alte cuvinte, cei de la ProDent Clinic m-au cucerit, astfel ca voi recomanda oricui si le voi povesti experienta mea avuta de-a lungul a mai multe vizite. Avand o politica orientata spre dorintele si confortul pacientilor pot spune ca acest cabinet si-a indeplinit rolul si si-a construit o retea de clienti fideli, ceea ce ar fi putut face si alte cabinete daca ar fi dat dovada de profesionalismul dorit de cei mai multi dintre noi. 

Sanatatea orala nu trebuie neglijata, asa ca medicii recomanda efectuarea unor controale periodice pentru a putea depista orice posibila afectiune, care sa se trateze mult mai usor in primele faze. In concluzie vreau sa spun ca oricine va trece pragul acestui cabinet stomatologic, nu numai ca va beneficia de tratamentul corespunzator, dar cu siguranta ca va fi multumit.

No comments:

Post a Comment