Thursday, October 15, 2015

Reparati telefoane mobile LG

Se pare ca in ultimul timp toata familia mea si-a cumparat telefoane mobile LG, nu stiu ce i-a apucat pe toti, asa , subit, sa treaca de la maretele Samsung la LG, care in mod evident, nu sunt la fel de durabile si in plus vin cu o multime de probleme, dar se pare ca daca as deschide un centru de reparatii telefoane mobile LG as avea un succes nebanuit.

Ce ma frapeaza este ca totusi toata lumea inca le lauda - sunt cele mai bune, mai frumoase, mai stralucitoare, sofisticate si extraordinare telefoane mobile sau smartphone-uri pe care le-a vazut cineva vreodata.

In cele din urma m-am certat cu toata lumea, le-am explicat ca eu am avut HTC-uri, Samsung-uri si in trecut o multime de telefoane Nokia care nu au ajuns la service vreodata in viata lor (de fapt, telefoanele alea inca mai functioneaza) ceea ce este absolut extraordinar din punctul meu de vedere - faptul ca vechiturile alea inca mai au viata in ele, in timp ce niste modele noi de LG, care ar trebui sa mearga ca unse inca niste ani de-acum incolo, nu mai functioneaza deloc in parametri noprmali de functionare (trist - foarte trist).

Sa vedem acum daca ma asculta... si trec la samsung sau htc... :D

No comments:

Post a Comment