Thursday, July 14, 2016

O certificare ISO 9001 ajuta orice firma sa depaseasca un cerc restrans de clienti



ISO 9001 reprezinta un standard international care impune companiilor un set de reguli cu ajutorul carora se pot dezvolta si isi pot imbunatati activitatea. Aceste standarde sunt imbunatatite periodic, de regula, la fiecare 5 ani, pentru a respecta toate tendintele domeniului in care se opereaza. ISO 9001 face referire la sistemul de management al calitatii si vine in ajutorul nu numai al firmelor, ci si al organizatiilor sau institutiilor statului, iar pentru a se implementa este nevoie de respectarea mai multor reguli.

Cum se pune in aplicare?

Durata de timp care este alocata obtinerii unei certificari ISO 9001 variaza de la o companie la alta, cu toate ca rezultatele sunt aceleasi. Este esential ca o firma sa adopte o politica usor de pus in practica si sa tina cont de cateva idei simple precum comunicarea fiecarui proces ce se doreste a fi efectuat, efectuarea fiecarui proces comunicat, dar si demonstrarea ca fiecare proces este unul bine efectuat.

Pe aceasta cale se vor crea relatii mai stranse intre conducere si angajati, iar cei din urma vor avea ocazia sa invete cum sa lucreze mai eficient si sa se bucure de niste conditii de munca mai bune.

Probleme intampinate de companii

Cu siguranta ca numeroase companii se confrunta cu diferite probleme de-a lungul existentei lor, pe care isi doresc sa le elimine, insa nu au descoperit inca cheia succesului. O certificare ISO 9001 ajuta orice firma sa depaseasca un cerc restrans de clienti, prin castigarea increderii acestora si prin determinarea necesitatilor si preferintele acestora adevarate.

In plus, se gasesc solutii pentru marirea pietei de desfacere, pentru a avea acces catre noi clienti si se stabilesc noi solutii de dezvoltare, cu tinte reale si usor de atins. De asemenea, si crearea unui brand este foarte importanta, iar firmele care se confrunta cu numeroase reclamatii din partea clientilor, se vor putea adapta.

No comments:

Post a Comment